نبش

این نوشتار نه دغدغه مخاطب دارد نه نگرانی کسب هویت متنی ادبی! بی ادعا زاده شده تا تنها زندگی کند و درک شود!درست مثل دن کیشوت!

نبش

این نوشتار نه دغدغه مخاطب دارد نه نگرانی کسب هویت متنی ادبی! بی ادعا زاده شده تا تنها زندگی کند و درک شود!درست مثل دن کیشوت!

پاسور

یه تجربه ی متفاوت و نو .. تصویر کردن روابط خاص زندگی طبیعی بر یک ماشین .. رفتارهای نو ، دیالوگ های متفاوت .. حس ها و برخوردهای پیش بینی نشده ! عاشق ماشین شدن ! نارو خوردن .. قدر نشناسی .. ترس .. غم .. شک .. تعجب .. لذت .. نفرت .. رقابت .. رندی .. فداکاری .. فداکاری .. خود واقعی .. بی پرده و سانسور خودت هستی و دوباره زندگی می کنی !! به شیوه ای جدید .. ممنوعیت های اجتماعی و سدهای روانی وجود ندارن ! شیره ی زندگی رو مکیدن ! بودن با آدمها آنطور که نبودی ! گسترش وسعت تجربه و شناخت و احساس ! شاید هم ادراک دیگری از انسان ، جامعه ، هستی و خود ! باور کن اگراندیسمان نمی کنم . اینها رو به من داده ! کاش میشد بگم چه حسی بود ! هارت رو میگم ! بازی ویندوز ! یکی دیگه از اعتیادهای من ! حکم ، شلم ، بلوف ، ۲۱ ... ورق یعنی زندگی ! یعنی شخصیت واقعی آدمها .. شاه کلید فهم و درک احساس و شخصیت درونی آدمها .. ایمان دارم بهش .

نظرات 9 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 1386,04,01 ساعت 05:37 ب.ظ

من نبش رو دوست دارم !

هومن 1386,04,01 ساعت 09:23 ب.ظ http://pink-floyd-hp.blogfa.COM

سلام رفیق ممنون که بهم سر میزنی

خیلی خوشحال شدم وقتی دیدم بالواقع چه حسی بهت دست داده و باز هم ممنون برادر که بهم سر زدی

دامون 1386,04,02 ساعت 03:24 ب.ظ http://damun.blogsky.com

ورق یعنی زندگی؟!
یه کم عجیب نیست؟

نرگس 1386,04,03 ساعت 11:08 ب.ظ http://azrooyesadegi.blogsky.com

:) فیلم نقاب رو دیدی؟؟ منو این پست یاد سکانس اخر اون فیلم انداخت:)

[ بدون نام ] 1386,04,05 ساعت 08:08 ب.ظ

کتاب پیشنهادی من : پیکر فرهاد از عباس معروفی

[ بدون نام ] 1386,04,05 ساعت 08:09 ب.ظ

این چه ازادی بیانیه که نظر پیشنهادی بعد از تائید جنابعالی درج میشه؟

اولاْ اسمت کو آقای آزادی بیان ؟! اسم ننوشتنت نشانیه از این که شما طعم آزادی بیان رو توی این مملکت چشیدی ! چه از طرف مراقبین و مخالفین و مسئولین و چه از طرف جماعت بی جنبه ی آموزش ندیده !
دوماْ بنده همه ی نظرات رو تأیید می کنم چون از رفتار و گفتارم مطمئنم و می تونم پاسخگو باشم هرچند این وبلاگ شخصیه و نیاز به پاسخگویی آنچنان نیست . وبلاگهای دیگرم این ویژگی رو دارن که مسئول عقایدم باشم ! در هر صورت فرقی نمی کنه
سوماْ علت این کار کنترل بر نظراتیه که در پست های قبلی ام گذاشته میشه و چون همه رو نمی تونم کتنترل کنم ازین طریق هر نظری که گذاشته بشه رو می بینم و می خونم ! امیدوارم مقبول باشه . می تونید امتحان کنید !!
چهارماْ مگه من ادعای دفاع از آزادی بیان کردم ؟ اصلاْ من دیکتاتورم ! خوب ایرانی ام و توی همین جامعه بزرگ شدم با همین خانواده و دولت و حکومت و جامعه ی همیشگی ! که همه می شناسیم !
پنجماْ سئوال دیگه ای نبود ؟!

آزادی بیان 1386,04,07 ساعت 09:58 ب.ظ

اول تولدت مبارک
دوم این شبه برای کسی که نظری میده ایجاد میشه که نظرش داره از فیلتر رد میشه

امین 1386,04,09 ساعت 07:17 ب.ظ

به عنوان یه متخصص-همین یه تخصص رو دارم-نظرت رو کاملا تایید میکنم.
ورق اسان ترین راه شناخت آدماست.

بهمن 1386,04,16 ساعت 04:16 ق.ظ http://www.firman.blogfa.com

سلام
درسته ورق به نوعی همان زندگیه بخصوص وقتی برمیگرده! اما یک موضوع در مورد تایید نظرات .... دوست عزیز
این وبلاگ شخصی شماست ممکنه بعضی نظرات خلاف ادب یا آشکارا مغرضانه باشه شما آزادی که آن ها درج کنی یا نه...... قفل بر در برای دزدان و رهگذران مزاحم گذاشته می شه یا به بیان واضح تر برای آنانی که آزادی اهل خانه را سلب میکنند وگرنه برای دوستان و اهل خانه زنگ زدن سلب آزادی
نیست.حتی خانه ملت هم (به معنای حقیقی آن) قفل داره!
موفق باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد